Elgoibarko Udalak saltokiak ‘Bizi Bizixa’ bonu kanpainaren bigarren fasean inskribatzeko epea ireki du 

  • Herritarrek % 25eko deskontua izango dute atxikitako saltokietan egindako erosketetan. Honek, Udalaren 30.000 euroko inbertsioa eta 4.000 bonu komertzial jaulkitzea dakar.
  • “Bizi Bizixa kanpainarekin, gure tokiko saltokietan kontsumoa sustatu nahi dugu, merkatariei lagunduz eta udalerriko ekonomia indartuz”, adierazi du Elgoibarko alkate Maialen Gurrutxagak.

Gaur ireki da Elgoibarko ‘Bizi Bizixa’ bonu kanpainaren bigarren faseari atxikitzeko epea. Fase honek 2024ko lehen kanpainaren baldintza berberak mantentzen ditu, tokiko merkataritza bultzatzen jarraitzeko eta herritarrei deskontuak eskaintzeko. 2024ko lehen fasean parte hartu ez zuten merkatariek irailaren 30a baino lehen eman beharko dute izena etapa berri honetan parte hartzeko.

Elgoibarko Udalak sustatutako ‘Bizi Bizixa’ bonu programa hurbileko merkataritza dinamizatzeko eta tokiko garapen ekonomikoari laguntzeko udal estrategiaren parte da. Ekimen honen bidez, herritarrek % 25eko deskontua izango dute atxikitako saltokietan egindako erosketetan, hau da, 30.000 euroko inbertsioa eta 4.000 bonu komertzial jaulkitzea.

Atxikimendu berrietarako izen-ematea

Bigarren fasean parte hartu nahi duten eta lehenengo deialdian izena eman ez zuten jarduera ekonomikoak telematikoki egin ahal izango dira, Elgoibarko Udalaren egoitza elektronikoaren bidez. Eskabideak Udalaren dirulaguntzen atarian eskuragarri dagoen berariazko formularioaren bidez aurkeztu beharko dira.

Deialdi honetako EJSNak dituzten norberaren konturako langileek edo autonomoek, ondasun-erkidegoek, sozietate zibilek eta mikro eta enpresa txikiek jaso ahal izango dituzte laguntza horiek, baldin eta beren establezimenduak Elgoibarren badituzte.

Elgoibarko alkate Maialen Gurrutxagak ekimenaren garrantzia azpimarratu du: “Bizi Bizixa kanpainarekin, gure tokiko saltokietan kontsumoa sustatu nahi dugu, merkatariei lagunduz eta udalerriko ekonomia indartuz. Lehen fasean, erantzuna oso positiboa izan zen, eta espero dugu bigarren fase honek ildo bera jarraitzea, hurbileko establezimenduetan erosteko ohitura sendotuz”.

Abian jarri zenetik, ‘Bizi Bizixa’ programak 1.427.162 euro baino gehiago mobilizatzea lortu du salmentetan, eta 40.350 bonu banatu ditu. Horrek erakusten du Udalak eta herritarrek konpromisoa hartu dutela tokiko merkataritza suspertzeko.

Izena emateko epea irailaren 30era arte egongo da zabalik 2024ko lehen fasean parte hartu ez zutenentzat, eta tokiko saltoki gehiagori ekimen honetan parte hartzeko aukera emango die.